CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 18 Oktober 2008


Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang...

Bariskan harapan pd istikharah sepenuh hati. Relakan Allah pilihkan untukmu. Pilihan Allah tak selalu seindah inginmu, tapi itu pilihan-Nya. Tidak ada yang lebih baik dari pilihan Allah. Mungkin kebaikan itu bukan pada org yg terpilih itu,melainkan pada jalan yang kau pilih."


Ya Allah!


Sesungguhnya aku memohon pilihan kepadamu dengan pengetahuanmu, aku memohon keputusanmu dengan kekuasaanmu dan aku memohn kepadaMu dengan keutamaamu yang besar.Sesungguhnya engkau berkuasa dan aku tidak berkuasa, Engkau Maha Mengetahui hal2 yang ghaib.


Ya Allah!


Apabila Engkau mengetahui bahawa urusan ini baik bagiku dalam agamaku, penghidupanku dan akhir urusanku, maka takdirkanlah dan mudahkanlah bagiku kemudian berkatilah aku didalamnya. Apabila Engkau mengetahui bahawa urusan ini buruk bagiku dalam agamaku, penghidupanku dan akhir urusanku, maka singkirkanlah ia dariku atau singkirkanlah aku darinya, dan takdirkanlah kebaikan bagiku dimana jua, kemudian jadikanlah aku redha dengannya"


Amin Ya Rabb

0 ulasan: