CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 28 Oktober 2008


Hatiku sering berkata...
mengapa aku tidak boleh bebas seperti yang lain...dan akalku menjawab...
kerana kau bukan milik dirimu...
kau milik yang Khaliq...
aku sangkarkan kau bukan bermakna aku benci...
tetapi aku mengharapkan diriku mampu menjadi yang lain...
mampu menjadi jauh lebih baik...
'Be Yourself'??
..erm aku tidak percaya falsafah orang putih ini...
kerana bagiku...
jika kita mampu menjadi lebih baik...
maka kita perlu berhijrah...
oleh itu...
aku putuskan...aku perlu...sangkar hati!!! demi Islam yg aku cintai..
demi ibu dan ayah di rindui...
demi perjuangan suci ini...mehnah fitnah dan tribulasi...
rela ku tempuhi...
oh tuhan...
berilah aku serta teman seperjuanganku..
kekuatan & kesabaran...
ketekunan dan kebijaksanaan..
dalam menempuh jalan sebagai pejuang...
kerana Tuhan... Aku sangat merindui SyurgaMu...
akulah...Pecinta syahid Ilahi...
takbir!!!
Allahu Akhbar!

0 ulasan: